Dobre jaja: do zasilania, są one trudne do pokonania

No Comments

Dobre jaja: do zasilania, są one trudne do pokonaniaCo byśmy zrobili bez jajka? To suplement podstawą, nie tylko na śniadanie, ale karmić wymagających dzieci, stać na szybki lunch lub kolację, mieszanka surowców na święto miejscu, i jako składnik do wszelkiego rodzaju słodkich i słonych potraw.

Ale za kilka lat, jaja miał dość wątpliwą reputację. Dzięki wysokiej zawartości cholesterolu, jajko jest. Mijały lata, podczas gdy wielu z nas unikają jaj, jadłam tylko białka, lub zdecydował się na świecie zamiennik jaj.

Następnie, w 2000 roku amerykański kierowy Skojarzenie (aha) zmieniła swoje zasady prawidłowego odżywiania i dali zdrowych dorosłych zielone światło, aby ponownie cieszyć się jaja. Wytyczne TAK teraz pozwól jajko dziennie dla zdrowych osób dorosłych, choć nadal doradztwo łączny dzienny limit cholesterolu do 300 mg.

Zamieszanie jaj wynika z ich zawartością cholesterolu. Jedno duże jajko zawiera 213 mg cholesterolu, co stanowi dwie trzecie od zalecanego dziennego limitu.

Kiedy naukowcy odkryli, że wysoki poziom cholesterolu we krwi było związane z chorobą serca, produkty o wysokiej zawartości cholesterolu logicznie stał się podejrzany. Ale po 25 latach badań okazało się, że cholesterol w jedzeniu nie jest przestępcą — tłuszczów nasyconych ma znacznie większy wpływ na poziom cholesterolu we krwi. Pełna tłuszczu nabiał i tłuste mięso są przykładami produktów, które są pobierane z tłuszczów nasyconych, które powodują organizm do produkcji cholesterolu.

Jedzmy Jajka

Z nauką na naszej stronie, możemy cieszyć się po raz kolejny niezwykle odżywczą jaj. Wraz z mleko, jaja zawierają wysoką wartość biologiczna (lub złoty standard) dla białka. Jedno jajko ma tylko 75 kalorii, ale 7 gramów wysokiej jakości białka, 5 g tłuszczu i 1,6 g tłuszczów nasyconych, wraz z żelaza, witaminy, minerały, i karotenoidy.

Jajko jest Lokomotywą walki z chorobami w składniki odżywcze, jak luteina i zeaksantyna. Te karotenoidy mogą zmniejszyć ryzyko zachorowania na zwyrodnienie plamki żółtej, podstawową przyczyną ślepoty u osób starszych. I rozwoju mózgu i pamięć może być rozszerzona zawartość choliny jaj.

Ale wszystkie korzyści dla zdrowia z jaj może być realizowane tylko wtedy, gdy trzymasz je poprawnie … w lodówce … i starannie przygotować, aby zabić wszystkie możliwe bakterie. W dzieciństwie kochałem pianę z koktajli mojego ojca, przygotowywane ze świeżych, surowych jajka wymieszać z mlekiem, wanilia i lód. Te pyszne smakołyki już nie jest dobrym rozwiązaniem, jeśli pasteryzowane jaja są używane w miejscu surowe jaja.

Tworzeniu Jajami ProjektantTworzeniu Jajami Projektant

Nie wszystkie jaja są takie same. Producentów i rolników zostały podjęte kroki w celu poprawy właściwości jaj spożywczych, tarła cały przemysł, dedykowane do poprawy jakości zasilania jaja.

“Konstruktor” jaj pochodzi od kur, które mogą swobodnie poruszać się (wolny wybór) lub z czyjej podawania zawiera Omega-3 kwasy tłuszczowe. Kury tej taśmy, wolne od produktów pochodzenia zwierzęcego produkują wegetariańskie jaj, podczas gdy te, biorąc pod uwagę wszystkie paszy ekologicznej produkują ekologiczne jaja.

Kurczak karma wzbogacona oleju rzepakowego, otręby, laminaria, siemię lniane, algi morskie, olej rybi, witamina E, aby zwiększyć jajka zdrowe kwasy tłuszczowe Omega-3. Niektóre rodzaje karmy przeznaczone są do redukcji tłuszczów nasyconych i całkowita zawartość tłuszczu w żółtku. Wyciąg z nagietka jest używany, aby zwiększyć zawartość luteiny jaj.

Oprócz zasilania, inne specjalistyczne jaj użyć proces pasteryzacji, który ogrzewa jajko wystarczy, aby zabić bakterie, nie wpływając na strukturę oryginalnego produktu.

Należy pamiętać, że z jajkami projektant, zazwyczaj bezpłatne konstruktor ceny. Dobra wiadomość jest taka, że jeśli wolisz ekologicznych, wegetariańskich, lub wzbogacone w składniki odżywcze jaja, są one powszechnie dostępne na rynku. Przy wyborze jaj, sprawdź etykietę i porównać wartość odżywczą jaj konstruktor profilu generic jajo, które wynosi 213 mg cholesterolu, 1,6 g tłuszczów nasyconych, 1 IU witaminy E I 35-40 mg kwasów tłuszczowych Omega-3.

Obfite Źródło białkaObfite Źródło białka

Kolejny dobry powód, aby jeść jajka polega na tym, że pomagają one zachować uczucie sytości. Jajko, kilka plasterków pełnoziarniste tosty, i grejpfrut to niskokaloryczne śniadanie, które będzie utrzymywać was zadowolony do obiadu. Jak przed tobą stoi zadanie, aby schudnąć, ważne jest, aby spożywać produkty, które są naturalnie bogate w składniki odżywcze i zaspokoić głód między posiłkami. Jaja “%” przykład.

Jaja łatwo gotować, dobrze tolerowane młodymi i starymi, adaptacji do każdego posiłku, i tanio. Czy wolisz projektant lub rodzajowe jaja, zarządzanie jajkiem spożycie w ciągu tygodnia. W czasach, gdy lubisz jajka na śniadanie, to zaleca się, aby ograniczyć produkty o wysokiej zawartości cholesterolu i nasyconych tłuszczów przez cały dzień.

Oczywiście, to dobry pomysł, aby znać swój poziom cholesterolu we krwi i porozmawiać z lekarzem na temat cholesterolu i nasyconych zawartości tłuszczu plan zasilania. Ludzie z wysokim poziomem cholesterolu powinny stosować się do zaleceń swojego lekarza o tym, aby mieć jaja.

Categories: Uncategorized

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *