Super, zdrowie super wakacje kielich!

No Comments

Super, zdrowie super wakacje kielich!Jedziesz w super Bowl party, ale zapowiedział, że nie będzie tolerować spadki, żetony, i skrzydła na wszystkie wydatki. Mimo to, jest to święto, więc trochę piwa lub koktajl nie jest zbyt wiele szkód …. Lub może są?

Zwykle nie myślimy o nich w tej samej lidze, jak niezdrowe jedzenie. Jeszcze kalorie z napojów można dodać maksymalnie szybko, zwłaszcza jeśli zawierają alkohol. Jeden gram alkoholu zawiera 7 kalorii, w porównaniu z 4 Do węglowodanów i białek. Tak, uncja za uncję, można spożywać prawie dwa razy więcej węglowodanów i białka na taką samą ilość kalorii!

Tak jak świętować super Bowl, trzeba śledzić i podejmowanie trafnych decyzji o swojej konsumpcji napoju. Wybór należy do ciebie decydować, gdzie wolisz, aby twoje kalorie?

Część Zniekształcenia

Kieliszek wina lub piwa zawiera około 125 do 150 kalorii, prawda? Może to zależy od wielkości szkła i jak często to ty czynisz ten szklankę. Trudno jest dokładnie wiedzieć, ile zużył co, bo wszystko zbyt często, szkło jest stale aktualizowana. Można śmiało powiedzieć, że średnia wielkość porcji wina i napojów alkoholowych, zazwyczaj więcej, niż myślisz.

Doświadczonych Dieter kończy się jedna porcja to przechodzi na bezalkoholowe, noncaloric napoje, takie jak woda gazowana, zanim rozważać kolejną porcję alkoholu. W ten sposób Można nie tylko zmniejszyć ryzyko nadmiernego spożycia kalorii i alkoholu, ale strategia ta również pomaga zaspokoić swoje potrzeby płynu. I twoja głowa będzie dziękuję rano, gdy budzisz się uzbraja się bez kaca!

Nie tylko koktajle zwiększyć kalorii, ale także wywierają silny wpływ na nastrój i zakazy. Twoje decyzje mogą być bardzo silne w tej partii, ale po kilku koktajli, można znaleźć sobie bezmyślnie przejadanie orzechów, sosów, czy jak to tam jedzenie w zasięgu ręki. Jeszcze jeden powód, aby ograniczyć zużycie!

Bezalkoholowe Pragnienie PragnienieBezalkoholowe Pragnienie Pragnienie

Napoje bezalkoholowe, zazwyczaj są w 12-uncji szklanki i dodać dobry 150 kalorii na porcję. Podczas gdy 150 kalorii nie może brzmieć jak dużo, to głównie cukier. Super rozmiar i można spakować 400 kalorii bez mgnieniu oka. Co gorsza, płynne kalorie spełnić swoje pragnienie, ale nie zaspokoić głód. Sztucznie słodzone napoje są doskonałą alternatywą, ale nawet nie muszą być ograniczone do kilku porcji dziennie.

Wybierając szklanka owocowego lub warzywnego soku-jest to świetna opcja, pełen składników odżywczych i prewencji chorób przeciwutleniacze. Sok warzywny zawiera najmniejszą ilość kalorii i może być bardzo przyjemny. Sok owocowy, że jest to 100% sok zawiera prawie dwa razy więcej kalorii, sok warzywny, a przy tym bardzo pożywne, może dodać do kilkuset kalorii w dużych szklankach.

Jeden z najlepszych pragnienia amortyzatorem-to stara dobra woda. Gazowana woda sprawia, że dobry zamiennik, jeśli lubisz wrzenie sody. Jazz noncaloric wody ze świeżych owoców cytrusowych, trochę soku lub gałązkę świeżej mięty. Jest to świetny sposób, aby zaspokoić swoje codzienne zapotrzebowanie na płyny, bez żadnych dodatkowych kalorii. I dla tych, którzy nie chcą wyglądać jak oni nie moczenie w uroczystości, woda gazowana z cytryną lub sok owocowy wydaje ci się podoba społeczny koktajl.

Plan

Przed wyruszeniem na imprezę lub bar, zrób plan na grę. Zjedz lekką przekąskę przed wyjazdem, więc nie z pierwszego napój; trzeba także pomóc zmniejszyć pokusę, aby zanurzyć się w żywności.

Wybierać napoje, które są stosunkowo proste, takie jak kawa, herbata, sok, wino, rozwodnione wino, piwo, napoje mieszane z niskokalorycznej baterie. Słodki lub kremowy picie dodają dużo dodatkowego tłuszczu i kalorii. Rum i colę dietetyczną lub wódka i soda z cytryną dobrze niskiej kaloryczności napojów.

Zimowa GrzałkiZimowa Grzałki

Dobrze, rozmawialiśmy o super Bowl party, ale jak o tych innych zimowych grzałki?

Tuląc do kominka i z kubkiem ciepłego cydru lub gorącej czekolady-to czysta rozkosz. Dokonaj gorąca czekolada z odtłuszczonym mlekiem i łyżką lekkie bita śmietana na pyszne i zdrowe smakołyki. Ożywić swój ulubiony ciepły cydr z przyprawami lub wanilia, aby wzmocnić swoje uczucia.

Gorące ziołowe herbaty i kawy są równie pyszne. W kawiarni, zamówić swój firmowy kawę z odtłuszczonym mlekiem (“chudy”); przytrzymać bitą śmietaną i nie znajdziesz się 600 kalorii w otwór. To prawda, niektóre z tych dużych niezwykłe napoje kawowe , pełnotłuste mleko i bitą śmietanę można zadać tyle, ile 600 do 700 kalorii, co odpowiada dwóm zdrowe odżywianie!

Pobyt dobrze nawodniony podczas mroźnych zimowych miesięcy, to jest bardzo ważne. Pij dużo płynów, szczególnie jeśli cierpią z powodu przeziębienia lub grypy, i nie zapomnij, aby starannie wybrać. Jak widać, te wspaniałe zimowe grzałki i rekreacji miejscu może dodać wiele zbędnych kalorii!

Categories: Uncategorized

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *